onsdag 2 juni 2010

Iiiiiii!

Jag börjar bli lite stressad inför festen på lördag, som vanligt är jag ute i sista sekunden med allt!
Jag ska ju bjuda på mat, snacks och olika pajer, kaffe/te och köpa in vin och öl och allt jag har gjort hittills är att köpa fem pkt pasta..
Jag är ju helt värdelös!
Jaja, vi får väl se hur det går.

Igår fick jag finbesök av min svåger Lars och hans son Love, som är den sötaste ettåring man kan tänka sig!=)


Love har på sig sin nya inte-alls-för-stora t-shirt där det står "Min pappas tatueringar är coolare än dina."

Han gillar även att prova sin pappas solbrillor=)

Efter stängningsdags gick jag, Robban och Emil till Caliente och åt tapas till middag sen var det dags att nana kudde och jag vaknade utvilad och pigg av mig själv kl. sju imorse! Kvart i sju, till och med!
Jag kanske håller på att bli sjuk?

5 kommentarer:

  1. Först trodde jag att det var bilder hemifrån dig, gud vad blåst jag är..

    SvaraRadera
  2. Att du inte ens känner igen din egen sambos studio, det är fantastiskt roligt, hihi!

    SvaraRadera
  3. Den där t-shirten är ju alldeles alldeles UNDERBAR!
    Snälla, snälla, snälla avslöja var jag kan lägga vantarna på en sådan!!!

    Ps, dina gaddar är grymma! Stort lycka till!

    Mari
    hejmey@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Mari: Har mailat dig all info. Tack så mycket för dina fina ord!=)

    SvaraRadera