måndag 31 maj 2010

Första dagen!

På mitt nya jobb!=)
Jag går mest och myser och tittar runt i mitt alldeles egna rum som jag ska inreda med rosa och turkosa fina saker.(jag skulle ha visat er men jag glömde sladden till mobilen hemma så jag kan inte föra över bilderna, piss! =()

I fredags var jag, Gallon och Emil ute och käkade på Texas Longhorn och sen iväg och drack öl på nått mysko biljardhak som såg litet ut utifrån gatan men som visade sig vara i TRE våningar när vi kom in, haha.

I lördags åkte jag och Robban till Svinninge för att vara barnvakt åt hans två brorsbarn och då visade det sig att vi helt plötsligt blev med stuga!!! En pytteliten med utedass visserligen, men ändå! Jag vet inte hur vi ska hinna (för vi har jämt så mycket att göra) men vi har planerat att rusta upp den så vi kan åka dit och använda den som sommarstuga på helgerna, dessutom ska jag odla så det står härliga till. Nu har jag ju inte ens en balkong så jag försöker odla lite i köksfönstret, paprika, gurka och en avokado har det blivit hittills. Men därborta kommer jag ju kunna odla allt, sååå mysigt!!!=)

Annars värmer jag mest upp inför min födelsedagsfest som jag har på lördag, det är en hel del att fixa samtidigt som jag jobbar heltid men det blir en utmaning!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar