fredag 15 oktober 2010

Fredag!

Hurra för fredagar!=) Särskilt den här fredagen då jag och Robban ska till Gnesta och käka middag med våra vänner Camilla och Fredrik, vi har inte setts på en halvår så det kommer bli FAB!
Camilla och Fredrik köpte en sekelskiftesvilla i Gnesta för.. jaa hur länge sen kan det vara nu? Tror detta blir andra vintern, hm.. En villa som dessutom var ett renoveringsobjekt så ni kan ju tänka er att dom har haft att göra! Nu har dom fixat köket och Camilla hälsar att allt är byggt för henne, höjdmässigt, men att det finns en liten pall till mig att stå på så jag når upp, hahaha. Ska bli spännande och se hur det ser ut men framför allt ska det bli sååå mysigt.

Robban kom nyss hem från jobbet, japp han har jobbat hela natten efter att han hade jobbat hela dagen. Han sover här intill mig i soffan nu, det får man när man jobbat en dygn.

2 kommentarer:

  1. hej

    du verkar vara sjukt bra på att tatuera:)
    jag vill nämligen göra om en gammal tatuering som jag har på höger över arm.
    i vilken studio kör du i?=)

    vill gärna göra min hos dig

    Mvh Nichole
    mail:nichole_lagercrantz@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att läsa!=) Jag mailar dig direkt.

    SvaraRadera