tisdag 19 oktober 2010

Träningsvärk.

Igår kunde jag äntligen börja träna igen efter att ha varit sjuk och seg. Körde ben och lite cardio, SÅ kul! =D Sen har jag fått en mobil med stegräknare av Robban och jag kan informera om att det inte är helt lätt att få ihop dom där 10.000 stegen (som tydligen är det ultimata) varje dag om man inte anstänger sig, igår blev det tex. ca 8500 steg och jag anstängde mig, men idag ska det fanimej bli MINST 10.000!

I fredags åkte vi ju till Camilla och Fredrik i Gnesta och käkade middag, väldigt mysigt men både Robban och Fredrik fick gå och lägga sig tidigt för dom var så trötta efter arbetsveckan så jag och Camilla fick tjejkväll och det kan man ju inte klaga på.=)

Robban och Camilla i den superfina matsalen.

 En början till kök.


 Metallicturkosa väggar i köket, sjukt snyggt eller hur?!

 Katten Sara sitter i Robbans knä, nära desserten...;)


Nu är det snart till tandläkaren, idag blir det laga hål och, jaa, jag vet faktiskt inte vad dom ska göra mer.. Typ, "allt". FYYY, jag längtar tills detta är över=( Idag får systeryster följa med för att hålla handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar