onsdag 17 mars 2010

Jajemen!

Besöket på gymmet igår gick enligt planen, väldigt skönt=) Om några veckor kommer jag skriva mer ingående om träningen eftersom jag tränar inför något, än så länge vågar jag inte det för jag vill veta att jag klarar det först haha!

Därefter käkade jag pastasallad och hoppade in i duschen, sen iväg till jobbet. Snälla Yngve kom faktiskt och hämtade mig här hemma, vi brukar samåka varje morgon.

Jag tänker ofta att jag har världens gulligaste kunder och idag var en av mina favvisar inbokad, Mia heter hon och har nog varit kund hos mig iaf i 6 år (kanske är det mer?) först på piercingen men sedan jag började tatuera så även där, jättekul!
Idag gjorde vi en liten text i nacken på henne, vi blev båda väldigt nöjda och för en lite stund sedan fick jag ett sms från henne där hon skrev att han var otroligt nöjd och ville boka en ny tid, tror ni man blir glad då eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar