onsdag 24 mars 2010

Idag...

Är jag bakis.
Herregud, det verkar som jag är full varenda dag, eller hur?=)
När jag kom hem igår kröp jag in i mina äldsta mjukisbyxor och gonade in mig i soffan, då ringer Peter och påstår att jag måste joina honom och Caisa som sitter på Texas Longhorn på Fleminggatan och dricker öl.
Jaha.
Åh typiskt, jag som har så svårt att säga nej till öl och trevligt sällskap!
Dessutom vill man ju bounda med dom man ska börja jobba med såklart..=)

Dom är tydligen stammisar och känner personalen där så vi hade jättetrevligt, så trevligt att när dom stängde ville vi absolut inte gå hem utan drog vidare till ett sunkhak (vet ni att det finns en sida som heter sunkhak.se som listar alla sunkiga krogar med billig öl i stockholm, haha, festligt ju!) och därefter hem till mig för efterfest, naturligtvis med ett stopp på 7-11 för att inhandla den obligatoriska folkölen och chipsen, och godis.. JÄTTE-mycket godis.
Har ingen aning om hur länge vi var uppe men med tanke på hur jag mår idag så var det säkert frampå morgontimmarna.
Innan dom åkte hem gav Peter mig i läxa att rita ett djur, en blomma, en dödskalle och en text! Hoppla sa jag och tänkte att det var lite jobbigt men faktiskt har jag fått till några utkast som jag känner mig riktigt nöjd med:
Kattkotte=djur.
Dödskallar med betoning på Skallar (ser ni vilka stora bebihuvuden dom fick haha)
Sen kommer skuggor och färger, mycket färger för det gillar jag.
Texten och blomman är också på g men inte så pass att dom får vara med här ännu.

Annars idag har jag gjort 4 stick (piercingar) ätit kebabrulle samt satt 3 dermals i halsen på Kir.
Kirs hals, liiiite snyggt det blev!

Nu är klockan 18.30, så snart får jag gå heeeeem!=D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar