torsdag 18 mars 2010

Koppetikoppeti (<-- Ljud som hästar gör när dom galopperar)

Jesus vilken baksmälla jag vaknade med i morse! Eller morgon och morgon, jag och Nina vakande kl TVÅ på dagen, haha..
Sötaste Ninni!

Sötaste syster!

Så går det när man dricker vin och Kapten Morgan till fyra på morgonkvisten.
Det var vi och min syster Karin som firade att jag äntligen hyrt ut min lägenhet i andra hand, så skönt att äntligen ha det gjort!
Känns ju lite dumt att betala för en lägenhet som man inte bor i längre. Till hösten ska dock både jag och Robban sälja våra lägenheter och köpa en större tillsammans, fortfarande i stan såklart.

Till slut fick det bli läggdags för Anna och Nina, haha.

Eftersom jag sagt upp mig så håller jag ju på att ser mig om efter en station att jobba på, just nu har jag tre olika ställen att fundera över/titta på.
Spännande men också lite jobbigt förstås, alltid jobbigt när man inte riktigt vet vad som ska hända i framtiden. Men eftersom jag har världens mest stöttande pojkvän så känns det som allt är möjligt!=)

Puss på ögat älskling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar