fredag 27 april 2012

Motorsåg

Nu börjar jag äntligen att friska på mig. Var på vårdcentralen för några veckor sedan och där det konstaterades att jag hade öron- och bihåleinflammation samt halsfluss, samtliga diagnoser var virus så penicillin var det ju inte tal om. Hurra för mig.
Jaja, bättre nu iaf. =)
Igår när jag var och jobbade på Shock så fick jag hämta ut lite merch, t-shirt, linne och hoodie och gången innan fick jag den finaste presenten ever:

Nya kängor, wohooo!!!
Inte dåligt med ett jobb som klär en, jösses så glad jag blev!

Idag åker jag till True Tattoo och myser med Karin och Linus, har inget jobb inbokat men har fått in ett gäng med piercingsmycken som jag ska fixa med hela dagen.

Jag har tagit Lamotrigin i 4 veckor nu, första 2 veckorna 25 mg och sen en höjning till 50 mg, och har inte märkt av något alls hittills. Vilket iofs inte är konstigt eftersom man inte brukar se någon förbättring (biverkningarna kan komma tidigare, oftast i början. Att jag blev så himla sjuk kan ha varit en biverkning då immunförsvaret kan påverkas.) innan man kommer upp i ca 200 mg, högre doser för vissa.

Vi har förresten på tal om ingenting fått vårt duschmunstycke bytt och jag vetefan vad dom har satt dit men emellanåt så låter som en motorsåg. (!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar