söndag 1 april 2012

Soffsöndag.

Men vad är det för väder? Kallt satan helt plötsligt, jag som trodde att det skulle bli varmare och varmare nu.
Jaja, eftersom jag är sjuk så passar det väl rätt bra trots allt.
Idag skulle vi åkt till Ikea men jag vaknade med snor i hela huvudet. Det samt att jag haft ont i halsen med lite feber några dagar gjorde att jag fick erkänna mig besegrad och stanna hemma på soffhäng.

Edith har inget emot soffhäng..

Den lilla gosegrisen!=)

Vi håller på att kolla igenom säsong 1 av Game of Thrones (inför premiären av säsong 2) och återigen slås jag av vilken vansinnigt bra serie det är, framförallt är så den så jävla snygg!

Under tiden kurerar jag mig med C-vitamin, jag tar ett krm Askorbinsyra ( Rent C-vitamin, finns i kryddhyllan. Var försiktig bara om du har magsår/katarr, jag brukar ta en tsk kokosolja och äta frukost innan jag tror det hjälper om man har något i magen. ) till två dl vatten, samt D-vitamin, kokosolja, Omega-3 och grönt te. Dessutom ger jag fan i att röka.
På tal om rökning så var jag över hos mina polare i fredags där vi rökte inomhus och snacka om att jag fick flashbacks från tiden då man fick röka på krogen när jag dagen efter luktade på mina dreads, FYFAN! Vet ni hur äckligt rökdreads luktar?! Jätteäckligt!
Och jag är ändå rökare, fatta vad vidrigt det skulle varit för en ickerökare, hu..

Förresten! Jag har äntligen beställt nya glasögon, dom jag har nu har varit lagade med eltejp i typ ett år, från optikbutiken. Så jäkla smidigt, man får tre provbågar hem i brevlådan, provar, skickar tillbaka och så kommer dom nya glasögonen inom två veckor.



Och det är billigt, mina kostar 395 kr med enkelslipade glas ink. porto!

Jag är inne på fjärde dagen med Lamotrigin och har inte märkt av nånting, varken bra eller dåligt, ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar