måndag 30 april 2012

Tidig morgon.

Note to alla småbarnsföräldrar som vill skaffa hund:  (Och hoppas på att få sova "nu när bebisen blivit lite äldre")
Hundar går också upp tidigt som fan på morgonen, imorse var jag uppe med Edith kl 06.00, dom vill ju som bekant dessutom gå UT. Jag menar jag tyckte det var hemskt och jag frös idag när det var + 4 °, förstå hur det är på vintern. Hur jag tyckte det var i vintras? Det har jag förträngt såklart, annars skulle jag ju inte drömma om att köpa en "syster" till Edith haha. Ja, lika bra att erkänna att jag gör det.

Jag menar, hur motstår man det här?

Dreadsen har jag förresten tagit ut nu, extremt skönt att sova utan dom ska jag säga men jag saknar dom för dom var så snygga.
Just nu vill jag inte ha något löshår (annat än clips) så jag funderar på att färga luggen och en trens magentarosa. Är skitnervös för att jag skulle råka klanta mig och råka färga andra delar av håret alt. att färgen kryper in under hättan. (som jag ska ha för att skydda resten av håret)
Stora problem här i det "Tessmarska palatset, västra flygen" som min gamla kollega Bumbi skulle sagt.=)

Ikväll kommer vi grilla på innergården här, tre kompisar och min syster, pappa och mamma. Sjukt mysigt! Jag ska fixa käket och det kommer bli så kul, jag gillar att laga mat till många.

Just det! Så var det en fråga om hur min tatuering på benet som jag höll på att lasra bort ser ut nu, här kommer en bild på det:

Den är något mörkare i verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar