måndag 4 juni 2012

Åka karusell och äta karamell.

Jag känner för att skrika och gå bonanza!
Nu tror ni att jag är arg va? Men icke, det är på ett BRA sätt! =D
Det händer så mycket kul och bra grejer nu att det nästan är lite konstigt och jag vill såsåså gärna skriva om det här men jag får inte ännu och det är så tyyyyypiskt.
Ja, jag får väl erkänna att jag är lite manisk just nu. Jag vill åka karusell, dansa på bord och här skulle jag skriva "som en Woo-girl" men så läste jag på om vad det egentligen är, möjligen att nr 3 skulle passa in iofs, haha!
Jag får gå och träna för att bli av med den här överskottsenergin.

Igår postade jag på fejjan att jag eventuellt skulle färga luggen, fick den här responsen:

Så, kanske är det bestämt nu? Calle behöver man ju inte lyssna på, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar