onsdag 7 april 2010

Men åh!

Jag har blivit sjuk! Så jäkla tråkigt, tyckte att jag var i ett himla bra flow med både jobb och träning just nu, så går jag och blir sjuk, but whyyyyy?
Jaja.
Har inte skrivit på länge eftersom det varit så mycket på sistone, både med jobb och med att faktiskt bara komma iväg och träffa vänner etc.
I lördags var jag och Robban ute på en lååångpromenad (1.30 h) som vi avslutade på Grekiska Kolgrillens uteservering på Norrmälarstrand. Så varmt och mysigt, jag satt i linne och tog årets första öl utomhus! Då blir man glad.
Jag har faktiskt kommit iväg varje dag på promenader, alt. kombinerade med jogg, på sista tiden.
Detta för att jag ska vara med på Kungsholmen Runt den 8 maj!!!
Haha, jag fattar nog inte riktigt vad jag har gett mig in på..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar