fredag 14 maj 2010

Fair Erotica 13 maj (igår)

Torsdagen gick finfint och avslutades med att jag, Robban och Karin drack några öl tillsammans med mässarrangören Yngve samt Jennie som jobbar som strippbokare i vår monter. (Jag och Yngve smygrökte inomhus ookså, haha.. Jag älskar att röka och dricka samtidigt vilket innebär att på sommaren blir jag ett nikotinmonster =)

Emil och Robban spontandansade lite för kunderna



Den lilla godbiten Karin ska strax tatuera


Här är hon igång, liiite fina rosa handskar!


Karins kund Viktor fick ligga med halva kroppen ut i korridoren..


Full patte!

Naturligtvis hittade Emil en uniform och hatt som han kom springandes i strax innan stängning, varför är jag inte förvånad?

Nu är vi plats igen och Karin ska strax göra ett porträtt av Jokern ( Heath Ledgers joker) det kommer bli härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar