söndag 9 maj 2010

LADY GAGA!

Jag är galet glad!!!
För igår fick jag och syster Karin chansen att gå på Lady Gaga, HUR det kom sig kan jag inte berätta men man kan säga att vi är lyckligt lottade som har snälla, underbara människor omkring oss.=)
Korta i rocken som vi båda är så funkade det inte att stå som en packad sill nära scenen utan vi flyttade oss ganska långt back och då såg väldigt bra måste jag säga.
Jävlar i havet vilken bra show det var, jag är otroligt imponerad och euforisk idag!

Såhär startade showen, det var helt gymmt! Tyvärr gör ju inte bilderna showen rättvisa men men..

Hon spelade nån slags syntgitarr..

..och brinnade piano till underbart vackra låten "Speachless"..

..samt var någon slags snöängel=)

Trötta och glada. (fast jag ser mest ut som en dryg kines haha!)

Ikväll ska vi hem till Challe och Niklas och äta middag och gosa med deras 6-månaders Franska Mastiff Jackie! Så mysigt.=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar