onsdag 26 maj 2010

Hepp hopp!

Jävlar i havet vilken träningsnarkoman jag varit idag! (Jaa, alltså med mina mått mätt..;)
Jag har först styrketränat (max dropset-metoden, vilket innebär att man strävar efter att trötta ut musklerna maximalt) hela kroppen sen powerwalkat 50 + 20 min. Jag avslutade med en halvtimmes stretch på golvet i tvättstugan, men känner redan nu att jag kommer ha sviiiiiidande träningsvärk imorgon!

JUSTDE! Gissa vad jag bloggar på? En liten fin, svart MacBook!!! Min gamla tegelsten blev lite lätt retarderad efter Erotikmässan (då det var en smartskaft som laddade ner BitTorrent med den..) och eftersom Robban skulle få en ny dator genom jobbet så fixade han till sin gamla till mig.=D Jag har världens bästa pojkvän!
Världens bästa pojkvän ska jobba typ 18-timmars pass 3 dagar nu, ja, resten av den är veckan, så det blir inget ta-emot-sin-pojkvän-med-middagen-klar någe mer på länge.=(

Istället får man hitta på saker med sina vänner! Ikväll ska jag bara slappa, men imorgon ska jag och Tina ut och shoppa på stan och sen avsluta med drinkar, gärna på en utservering, med några andra kompisar. Det kommer bli FAB!=)
(Om jag hade haft några bilder på den här datorn så hade jag lagt upp en på mig och Tina, men jag har inte lagt över dom än.)

2 kommentarer:

  1. Haha, själv var jag ute och gick i 40 minuter och tycker det är en bedrift. Jag börjar få stora feta sambomagen.. jag vill inteeeee!

    SvaraRadera
  2. Tycker jag faktiskt var en bedrift med tanke på omständigheterna=)
    Jaaa, det där jävlarns sambomagen.. Fast din kommer inte synas för rattarna!

    SvaraRadera