torsdag 3 februari 2011

Bebis och sånt.

Nu är jag tillbaka igen (den här dagen är om en orgie av läkarbesök) och kan meddela att min värden är bra, bättre, bäst!=) Inga brister så vitt dom kan se.

Sen har jag ju glömt av att berätta klart om Henrik och Catrine! Förlåt!
Igår kl. 21.50 fick jag ett MMS med en bild på en liten, liten pojke. Valter ska han heta.=)
Valter, den finaste. Jag kan tyvärr inte lägga ut bilden här för jag vet inte hur man gör.
Men lyckan är total och Henrik skrev för några timmar sen: "Han knorrar och låter som ett litet djur. Skriker inte utan bara låter gulliga ljud" =D
Åååååh! Jag längtar tills jag får lyssna på Valters ljud (och klämma på honom, han har säkert gosiga lår =)

Under tiden färgar jag min utväxt, alldeles själv och då kan det gå hursomhelst.


Medan jag väntar på att det ska verka så har jag te- och chokladfest!



På vägen hem hämtade jag ett paket med böcker jag beställt:

Intill ser ni löshåret jag ska trixa i, clips blir det så det inte sliter så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar