onsdag 2 februari 2011

Yoga och bebis.

Jävlar vad roligt det är att yoga när man blivit lite starkare! (efter all styrketräning) Förut tyckte jag att yoga var så tråkigt att jag storknade men nu, nu vill jag genast yoga igen.=) Imorse blev det dock ett rygg och bicepspass, samt lite promenerande i sammanlagt en timme. Så imorgon kommer träningsvärken vara TOTAL, haha.
Nä, nu ska jag göra lite nytta på jobbet.

Keps och spökansikte idag=)

Wohoooo förresten! Nu är Henrik och Catrines bebis på väg! Allt startade igår runt 19.30 då Catrines vatten gick när dom stod och väntade på sina pizzor. Tack för den. Henrik fick vänta på pizzorna och Catrine gick hem, två liter vatten i byxor och skor blir nämligen ganska blött. Några timmar senare åkte dom in till bb en sväng bara för att bli hemskickade och sedan 05.15 imorse vara på plats igen.
Catrine fick lustgas och epidural strax efter det så hon (och Henrik ) kunde sova nån timme. Kl. 09.06 fick jag ett sms där Catrine lät hälsa att hon rekommenderar barnafödande. (detta var alltså EFTER bedövningen...;-)
För en timme sedan skrev han att det gick bra och att Catrine fått akupunktur och är en superkvinna!=D
Så nu väntar vi med spänning på fortsättningen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar