måndag 19 juli 2010

Fylleslag.

Om man vill sammanfatta helgen så kan man det med den rubriken.

Det började i fredags med att jag och min kollega Henke:


Henrik äter klubba.

och hans flickvän Catrine gick och käkade på WC, därefter var det fest på Bara Vi som Studio Seven höll i, då hade även Niklas (som har Doris, ni vet den bedårande valpen =) och hans kompis Dante anslutit sig. Blev riktigt lyckat med trevligt folk och bra band.


Yann, som äger Studio Seven, och jag.

Sen dök Tessan upp! Vi har inte lekt på jättelänge så det var ju svinkul!


Tessan är lite trött och jag är lite svettig haha!


sen blev vi bara helt suddiga

Kvällen avslutades på Kellys där jag träffade massa gamla skolkamrater från gymnasiet och drack ungefär hundra liter öl.

På lördagen var vi hundvakter åt Doris, som sov såhär:



Hon är den sötaste lilla grisen men också en lömsk piraya som nafsar efter en så fort hon får chansen, det är nämligen det roligaste hon vet. Man kan säga att det är en hobby.

Lördag kväll spenderades i Ann, Jocke, Challe och Niklas sällskap. Vi började med att grilla i regnet och vi försökte verkligen hålla ut men fick ge oss och flytta in. Vid tolvrycket drog vi ner till Copperfields (jag älskar att gå ut nära mitt hem, krypavstånd är the shit.) och mötte upp Tessan, Kulan och deras kompisar samt Robbans kompisar Raffe och Pelle varpå jag drack hundra liter öl igen.

Ni kan ju gissa hur jag mådde igår...;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar