fredag 2 juli 2010

Vilken dag!

Gårdagen var en underbar dag.
Finns två skäl till det och det ena tänker jag berätta om.
Eller jag visar henne direkt, ni kommer förmodligen dö en smula:

DORIS!!! =D Hon är en 8 veckor gammal Bullmastiff och den finaste jag sett. Den svinsnygga bruden till höger är min granne Challe, som tillsammans med sin pojkvän Niklas är dom stolta ägarna.

Liiite bra kamouflerad. Och lång.


"Jag är så liten och söt så jag kan göra vadsomhelst, som att försöka kliva upp på bordet, utan att det får konsekvenser.";)



Jag och Robban är första Dorisvakterna, jajemen, vad sa ni nuuuu då? Haha.

Det förresten på Niklas jag har gjort dom här:


Sen har jag kommit lite längre på bilden jag visade i förra inlägget:

Fast jag kan inte komma över att jag tycker håret liknar fåröron lite, haha.


Idag har jag asont i ryggen, har sträckt mig eller något annat dumt, så jag får nog hoppa över utgång med Fafnirgänget ikväll.=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar