torsdag 15 juli 2010

Ryggen.

Jag har promenerat i en timme 4 dagar i rad, gjort plankan morgon och kväll, stretchat och ätit mina piller som jag ska.
Denna kombo verkar vara lyckad då jag är mycket bättre i ryggen nu! Så skönt, man blir verkligen helt handikappad av ryggskott.

Igår sprang jag och Robban på min kompis Elva i Västermalmsgallerian och bestämde att vi och hon och hennes man Kjell och deras son Alpha ska hitta på ngt i sommar, himla roligt för jag hade inte sett henne på länge och nu fick jag dessutom chansen att klappa om hennes mage där det ligger en liten tjej, fjärde månaden är hon i. =)

Förresten! Liiite roliga bilder jag tog förra veckan när jag och Emil var runt på Kungsholmen och lappade bilar med Fafnirflyers:

Uppför trappan alltså?

När man inte trodde det kunde bli svårare..


Nä, nu ska jag svida om och dra med Karin till Smedsuddsbadet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar