tisdag 6 juli 2010

Naprapat och text på revbenen.

Igår var jag tvungen att gå till naprapaten då jag trodde ryggen skulle gå itu, satan vad ont jag hade! (vaknade en morgon förra veckan och hade ont, förmodligen har jag sträckt mig)
Jag var rätt orolig för att det skulle vara något knas med nån kota eller disk, eller att höfterna var förskjutna men det visade sig vara enbart muskulärt och mycket bero på att jag är överrörlig i lederna så jag hade fått en inflammation i muskeln, därför står nu massor med stretch och en timmes promenad på schemat varje dag i några veckor, sen får jag smått börja med bålstabiliserande träning.
Vi får se hur det går, brukar inte vara någon hejare på att följa träningsscheman..;)


Idag har jag tatuerat min kompis Kribba, på revbenen. Han tyckte inte det var lovely.
Här är resultatet:


Han sa att jag var ond under tiden, haha!


Så måste jag avsluta med en så himla söt bild på Dorisen:


Tlöööööött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar