lördag 24 juli 2010

Semester!

Japp, nu när vädret suger så får jag semester. Men! Det är trots allt semester!=)

Igår var jag ute med Ninni, tog först några öl på Texas Longhorn efter jobbet och sen drog vi hem till henne och drack mängder av Rosé på hennes balkong tillsammans med katterna. (jag vakande naturligtvis med en katt på bröstkorgen imorse =)

Ikväll ska jag, FinaTina och Annis ut, först blir det nog Alis och därefter Mosebacke, jag älskar Mosebacke! Jag är ju inte direkt ensam om det så det får nog bli ganska tidigt. Tina har iaf utlovat att supa mig och Annis under bordet, haha låter lovande.

På måndag ska jag, Robban och Bombarn åka på kryssning, ska bli skitkul såhär såg jag ut förra gången:


Typ fyra på morgonen ute på däck, jag verkar utföra ngn sorts dans.


Sen blev jag lite trött efter dansen. Ante är också trött men det beror nog på att han drack väldigt många öl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar