onsdag 14 juli 2010

Robbans kalas!

I lördags fyllde Robban år och jag hade fixat ett överraskningskalas till honom. (han trodde hela tiden att vi skulle på ett annat födelsedagskalas =)


Såhär överraskad blev han iaf:

så fort han hade vaknat så berättade jag det!

Festen hade vi på vår innergård och trots att SMHI hade varnat om åska och regn så blev det en helt fantastisk dag utan ett enda mål i sikte.

Födelsedagsbarnet.


Emil och Födelsedagsbarnet.

Födelsedagsbarnets flickvän, även kallad "Posören", haha.

Emil, Lars, Posörens syster Karin (det syns ;), Pappa Kenny och så ser man Mamma Gunnys kalufs. Ja, min föräldrar heter Kenny och Gunny. På riktigt.


Pappa Kenny, Robbans mamma Gunilla och hans pappa Kurre, lite av Johan och min kompis Annicas halva kropp och hennes sons Mattias bakhuvud, seriöst jag borde ju gå en fotokurs!! Men jag skyller på att det är svårt att fota med min mobil..;)


Från vänster: Lars, Pappa och Gunilla bakom honom, Kurre, Johan, Mattias, Annica, Robban och Emil.


Robban fick en kopp med sig själv på av Karin och Lars.


Johan, Ante, Sara och Robbans bakhuvud.

På tal om den där fotokursen, haha.

Festen pågick ända till kl. 02, väldigt länge om man tänker på att vi startade kl. 15.00, och avslutades med att jag fick väcka Emil som somnat på en bänk och sen leda in honom till vår soffa, hahahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar