onsdag 10 november 2010

Doris och blommor.

Jag och Robban vaktade lilla Doris i måndags kväll. Eller lilla och lilla, det är det slut med kan jag säga:

Gos i soffan.
Tass på ögat. En favorit.

Som en seriefigur! Eller hur?!=D

Igår var en väldigt produktiv dag, fick nog gjort ungefär fem tatueringsskisser som jag ska maila iväg idag, känns såå skönt!
Runt ett hade jag en intervju inbokad med en tjej som heter Erica och går i trean på Rudbecksgymnasiet, hon skulle göra ett reportage om mig som sista uppgift i sin journalistkurs.
Vilken supertjej! Jag fick blommor (!) och hon var proffsig, väldigt trevlig och jag är helt säker på att hon kommer gå långt. Jag måste säga att jag inte för mitt liv hade kunnat tro att hon gick på gymnasiet och att jag i den åldern mest lät så här: "Ameeeen, guuuu mitt puder har gått söööönder!" och "Aa, å sen så ba gick vi vi dit ba och då sa han sådär ba!" samtidigt som jag stod i mina vita lackplatåskor, drack en Hooch och rökte munbloss.
Tiderna förändras. (TUR det! ;)

Blommorna jag fick, så himla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar