tisdag 30 november 2010

Julpynt. (Tatuering)

Förra veckan (eller om det t.o.m var förrförra, har ju varit dålig uppdatering.) fortsatte jag på Lars coverup:


Nu är det bara lite krafs kvar runtom, såsom blommor och kanske några färgklickar. Kul att det börjar bli färdigt!=)



När  jag var och handlade saker till mässan så fick jag en sjukt stor påse.
Så stor att hela Robban fick plats! Haha..

Efter att ha provat påsar så blev det lite julpyntande, vilket jag tyckte var supermysigt. Gud, jag har blivit en julgalning!

Lussebullar som blev jättegoda! Lite stolt eftersom det var första gången jag gjorde såna. (Ni hör ju! "Lite stolt" över lussebullar=julgalning...)


Just det! Den här nya hårfärgen från Schwarzkopf, Soyance, har en svinbra ljusblond som jag verkligen kan rekommendera (eftersom jag håller på att bli skallig så kan jag inte fortsätta att bleka håret, så nu är det färga som gäller) det blir ju inte exakt som vid blekning men lite silvershampo på färgen och jag är tillräckligt nöjd iaf!

Man är jävligt het när man färgar håret.

Så gjorde jag lite dermals häromdagen också:


Lite blodigt, men det får ni leva med.;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar