onsdag 24 november 2010

Puh!

Här fixas det ska ni veta! Nästa helg åker vi på Erotikmässa igen och det är en hel del att fixa inför den eftersom nu arrangören varit så godhjärtad att låta oss ha en låda med monterbyggarsaker som åker med deras lastbil.
Så idag har jag skrivit en inköpslista och packat tre stora boxar (som ska vara i lådan), imorgon blir det ett besök på stället där jag köper förbrukningsmaterial, på ikea samt ett hemligt möte =) för att på kvällskvisten åka till studion och ha öppet hus. Det är nämligen så att sista torsdagen varje månad så har ett gäng företag på Kungsholmen gått ihop och håller öppet lite längre än vanligt för att hjälpa till att göra Kungsholmen mer levande, så imorgon har vi öppet ända till kl. 20.00!
Detta hade vi såklart ingen aning om när vi planerade att ha invigningsfest i dagarna två, fredag och lördag. På fredag är alla våra kunder hjärtligt välkomna 18.00-21.00 för att fira lokalbytet, vi kommer bjuda på lite snacks, bubbel, musik och en liten överraskning! Lördagens festligheter är till för våra branschkollegor, på detta så är det även kurser på söndagen som många i branschen ska gå på... Haahaa, snacka om att det kommer vara många rödögon där!
Sen på måndagen är det dags för mig och Robban och ge oss iväg med delarna till lådan till lastbilen, bygga ihop den och packa den.

På tal om ingenting: Ibland dyker det upp en ängel och lyser upp i mörkret när det känns som svårast.. Nu kanske ni tror att jag flippat helt och gått och blivit religiös eller något, haha,
Vad jag menar med detta kommer ni bli varse om snart och då kommer ni förstå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar