onsdag 17 november 2010

Vänt på dygnet. (Tatuering)

Fortfarande! Trots att det är några veckor sedan sen senaste mässan så har jag inte hittat tillbaka till min rätta dygnsrytm, (Gå upp 07, sova runt 22.30) dessutom glömmer jag totalt bort att det blir så lagom till nästa mässa. Nu har jag varit vaken en stund men känner mig ändå helt sänkt, undrar om det hjälper med en sväng till gymmet?

Igår tatuerade jag Robbans gamla arbetskamrat Tobbe:

 
Fjäril på axel.
Jag har också fått köpa en gäng färgpennor av Robbans snälla bror Micke så äntligen har jag kommit igång att rita lite igen (kan också bero på att inspirationen kommit tillbaka.. ;)

Liten och tjock, två favvotermer.

Eftersom jag är en liten tant så har jag skaffat mig en matchande hobby:

Första halsduken! (Man ska börja med det enklaste)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar