måndag 8 november 2010

Måndag!

Idag känner jag mig faktiskt lite bättre, locket för örat har släppt något och snoret dominerar inte längre hela huvudet. (bara halva...;)
Ska bli skönt att gå till jobbet och få något gjort, just nu känns det bara som att allting hänger i lösa trådar här och var. Efter två mässor och två halsflusser (halsflussAr? Kan man ens skriva så? Jaja, ni fattar ju vad jag menar.) har det verkligen inte blivit mycket gjort!
Hittade två foton på dermals:

I ögat på en drake. (som inte är gjord av mig)

På bröstkorgen.
Visst är det fint? Han med draken ville först ha en skindiver, men ändrade sig när han fick höra att han kunde byta discen på en dermal anchor men inte på en skindiver, bra ändrat säger jag.

Nu är det dusch och sen iväg till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar