söndag 7 november 2010

Vilken mässa!

Vilken jävla mässa vi gjorde! Jag är såå nöjd med mina medarbetare, fan man kan inte ha bättre crew och tänk att det var första gången för några av dom.=D

Emil och Lisa, suddiga men snygga!

Yann och Fredrik från Studio Seven.

Finaste Mama-to-be Karin!


Micke Dick, snart i en såpa på din tv..=)





Greta Grävling (ibland kallas han även Ante) tyvärr hade jag bara en bild på hans öra, haha!







Undertecknad. Det började bra...

...för att övergå till väldigt kul...

..till mongo. Såhär blir man av att jobba på snuskmässa i fem dagar, haha.

Sen var ju både Henrik och Catrine och Mr. Robert med och jobbade på mässan men dom lyckades tyvärr inte fastna på bild.

Naturligtvis blev jag sjuk efter mässan, halsfluss, och naturligtvis var det ett virus så det var bara att vänta ut skiten. 
Nu när halsen är bättre så är huvudet fullt av snor och jag har lock för örat,  (känns som jag har en permanent öronpropp!) jag har dessutom på toppen av detta ett gäng jobb som jag måste fixa i början av nästa vecka. Fast det ska man INTE klaga på.=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar