fredag 16 mars 2012

Fin Fredag!

Idag är jag och arbetstränar på en studio i Gustavsberg, Värmdö.
Studion heter True Tattoo och drivs av mina kompisar/gamla kollegor Karin och Linus. Det känns väldigt skönt att vara på en arbetsplats, det är så himla lätt att "bli" sin sjukdom annars. ( Särskilt för mig som ju inte har någon personlighet längre, haha, se föregående inlägg.)
Nyss ringde förresten Dr. Stefan och berättade att mina blodprover var bra och att jag kunde börja med medicinen imorgon! Hurra för det och för att jag svarade på okänt nummer, en följd av mycket ångest är att jag bl.a har svårt att prata i telefon eftersom det höjer min puls. För mig är höjd puls nämligen likamed ångest i nästan alla sammanhang utom när jag tränar. Tur det eftersom regelbunden träning är ett effektivt verktyg mot ångest.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar