onsdag 28 mars 2012

Jobb, middag och kalas.

Att hoppas på något är tydligen bra, på måndag ska jag jobba på Shock igen! =)


I fredags var vi på svinmysig middag hos våra kompisar Tina och Martin i Vendelsö, sov över och sen på lördagen hade vi picnic vid Tyresö Slott innan vi åkte hem och intog horisontalläge  i soffan framför Modern Family. ( Så sjukt rolig serie! Jag och Robban är helt hooked. =)

Martin, Tina och jag, vi verkar inte vara så medvetna om att vi blir fotograferade.

Tina dukar, jag häller upp Champagnen och Martin lagar mat.

Jäkligt snygg kökstapet.
Lilla Edith! <3
På morgonen vill Charlie först gosa Robban..

..sen mest busa =)

Edith la sig tillrätta mellan Robban och Martin som mös i soffan.


På söndagen blev min systerdotter Freja-Li 1 år ( Jösses vad tiden går fort! ) och vi var på kalas i Farsta där min syster med familj bor.

Många paket kan vara förvirrande.
Särskilt som en hund envisas med att tvätta en i huvudet hela tiden
Till slut satte dom sig rygg mot rygg, så sjukt gulligt! =D
Jag, Edith och Freja-Li <3

I måndags var jag på en AW med mina nya kollegor på Shock och igår fyllde Robbans mamma 65 år och vi var ute i Svinninge på kalas så idag är jag lite sliten faktiskt.=)

Jag skulle egentligen gått till min psykiatriker den här veckan för ett utvärderingssamtal om min medicinering men har fått boka om tiden eftersom alla apotek jag varit på har haft slut på Lamotrigin.
Nu har jag dock beställt den på ett ställe så jag kan nog börja imorgon.
Jag har en bra period nu, tror att jag mått ok i åtminstone två veckor och det är antagligen därför jag inte lagt mer energi på att få tag i medicinen.
Så dumt egentligen men nu är den på väg iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar