onsdag 21 mars 2012

Herrejössestrött.

Ja, idag känner jag mig verkligen helt slut eftersom att jag har JOBBAT!! =)
En av mina bästa vänner Tina är butikschef på Shock Stockholm och igår ringde hon och frågade om jag ville hoppa in eftersom ordinarie personal var sjuk.
Där gick jag som en skogsmulle i Hagaparken med min pappa, Edith och Jock, (min fasters hund som vi går ut med varje tisdag) inte direkt stylad för jobb-på-skittuff-butik så det blev en snabbpromenad och sen körde min sjukt snälla pappa mig hem där jag fick byta om och Robban och han fick fika och sen körde han mig vidare till butiken.
Puh!
Men ni ska veta att jag har haft så vansinnigt roligt dom här två dagarna, både huvud och kropp är möra och trötta men glädjen jag känner överskuggar allt. Kanske låter galet att vara så glad över ett jobb men så får jag väl vara lite galen då. Imorgon blir sista dagen för den här gången men jag är behovsanställd hos dom nu så det finns möjlighet till fler timmar i framtiden, jag hoppas!

Idag när jag kom hem så stod dom här på bordet:

Tre rosa rosor!


"Det får man om man har jobbat så bra som du", sa Robban.

Finaste, finaste, finaste Robban! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar