torsdag 16 september 2010

Betsa. (Tatuering)

Tänkte att jag, som ovan, ska lägga till ordet "tatuering" varje gång jag gör ett inlägg där jag lagt upp bilder på mina jobb. Så blir det lite lättare att hitta min "portfolio".=)

Jag och min snälla pappa har åkt runt och handlat saker till mässan nästa helg, samt hämtat lite grejer från mitt gamla förråd i Sumpan, där jag hittade inte mindre än tre par skor!!! HURRA!=D Jag hade helt glömt bort att jag hade dom!
Jag blev svinglad, misstänker dock att Mr. Robert inte kommer bli riktigt lika nöjd...;)

Om en stund ska jag och Henke till nya lokalen och betsa två dörrar.

När tatuerare packar inför en flytt kan det se ut såhär...=D

Pojkarna bär, jag fotograferar dom..

..och mig själv.

Sen gjorde jag lite tatueringar i måndags då det var min drop-in dag (vi har drop-in varje måndag och fredag, bara små färdiga motiv!)
Först på en rolig läkare som berättade hissnande historier om hur det går till bakom kulisserna på vissa sjukhus:


Efter honom blev det ett litet ankare på en jättegullig tjej:



Igår bestämde jag mig för att baka egna powerbars och så här blev resultatet:


Ganska fin va? Men den smakade SATAN! Blää...

Nu håller jag på och letar efter ett gott proteinpulver, men de enda jag hittar i portionspåsar är Dahlblads och jag har ingen lust att köpa en skitstor burk som smakar äckligt för massa pengar.
Äh, jag får väl maila ngn försäljare och fråga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar