torsdag 9 september 2010

Hepphepp.

Nu är jag hemma efter ett helkroppspass (styrka, men det fattar ni nog) på gymmet samt en powerwalk på 55 min och ska strax käka.

Mina lurar till mobilen har pajjat vilket innebär att jag inte kan lyssna på musik. Detta i sin tur gör att jag lägger märke till saker runt omkring mig när jag är ute och går, bl.a att typ alla gympalärare på Kungsholmen tycker det är en skitbra idé att låta sina elever löpträna längs Kungsholms Strand, kul för dom då. Mindre kul för mig eftersom att dom små kaxiga jävlarna inte flyttar sig ur min väg utan tror att jag ska gå undan, vilket leder till att personen ifråga får lite ont i axeln... Moget av mig va? Att tackla gymnasieelever.

Dessutom måste jag fråga: Vad faan är grejen med såna där adidasbrallor som är tajta nertill och normala upptill?!
Lägg av!
Ni ser ut som FETTRÖVAR allihop, ingen passar i såna!

Jag är lite aggressiv den här morgonen märker jag. Bäst jag äter något nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar