söndag 19 september 2010

Nana kudde.

Nu är jag hemma igen efter en härlig dag med vänner. Kan ärligt säga att jag inte ens minns senast jag hade bokade grejer på en söndag eftersom jag jämt var ute och festade på helgerna och att göra ngt på en söndag var helt otänkbart, då skulle man ju vårda sin baksmälla..
Först träffade jag ju Ann och vi fikade på Blå Lotus i flera timmar innan vi fönstershoppade i Skrapan och avslutade det hela med att hon visade sin pojkväns lgh på Åsögatan. Den lägenheten innehöll loftsängen från HELL!
GUD, inga staket och ashögt upp!=S Haha.

Sen drog jag vidare hem till Henke, Catrine och deras två vänner på middag och hundmys, dom är nämligen hundvakter åt en supermysig boxer-staffblandning som heter Ninja! Hundmys igår och hundmys idag, vad mer kan man begära?=D

Jo, att Mr. Robert kommer hem. Jag satt och skrev ett sms till honom nyss då han ringde (telepati ni vet.;) från Tysklandet, vi saknar och längtar och nu känns dom här fyra dagarna som är kvar jävligt långa. Tur att man ska jobba.

Nu hoppar jag in i duschen, hejdå finfrippan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar