torsdag 2 september 2010

Jävlar vad hurtigt.

Ännu en morgon med 45 min powerwalk och efterföljande frukost, müslin igen som inte var jättegod så den får inte vara med på bild, dessutom "fick" jag helt plötsligt en extra timme eftersom jag sett fel på klockan! Haha! Ibland är det svinbra att vara lite virrig.=)
Något som däremot får vara med på bild är proteinpulvret som jag testade igår:

Dahlblads med mintchokladsmak. Detta kan jag rekommendera! Gott, lättdrucket och inga klumpar. (iofs blandade jag den med en mixerstav) Dessutom har dom rabatt på Dahlblads nån vecka just nu, iaf på Life butiken på St. Eriksgatan. Spring och köp=)

Drack den efter ett helkroppspass på gymmet, ett grymt pass om jag får säga det själv! Kände mig stark och uthållig och fick superbra kontakt med musklerna, så himla NÖJD!
Imorgon fredag är sista powerwalken den här veckan och på måndag höjer jag dom till 50 min.

Idag ska jag tatuera min kompis Micke Dick (fjärde bilden uppifrån haha!) 12.30 och sen vid fyrarycket ska jag och Robban till Solna och hämta två fina barberarstolar som vi ska ha i studion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar