onsdag 8 september 2010

Mörka ringar.

Jag har ännu en gång öppnat plånboken för att försöka bli av med mina mörka ringar under ögonen och den här gången blev det Garniers Roll-on anti-dark circles, återkommer med rapport om den är bra.

Vi har flyttat en del grejer till nya lokalen och efter ett snabbt besök hos läkaren kl. 15    ( ska ta sånt där cellprov från livmodertappen. Se till att gå när ni får en kallelse, det är viktigt som FAN!) så ska vi städa och börja sätta upp det nya piercingrummet!=D

Det här är det vi lämnar:


Visst är det fint? Lite sorgligt men det kommer bli såå bra på nya stället!


Mitt rum, tänk om dom här väggarna kunde tala, då jävlar skulle ni få höra historier..=) 


Förresten! När jag om till jobbet i måndags så låg den här fina lappen på min brits! Den är från Madicken ,en supergullig tjej som jobbar som piercare i Jönköping, hon hade varit är i Stockholm gästjobbat. Tror ni man blir glad då eller?! =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar