tisdag 21 september 2010

Imorse.. (Tatuering)

..gick jag upp kl 06! Hu, vad tidigt..
Men! när man har sånt här fint porslin att äta på är man ju glad ändå: =D
 Har ärvt detta av mina föräldrar och jag älskar det!

Det fanns naturligtvis en anledning till att jag var upp så tidigt, nämligen att jag äntligen påbörjat min långa resa mot att få ett riktigt hollywoodsmajl.
När jag fyllde 30 i somras så fick jag en tandreglering av mamma och pappa i födelsedagspresent, något jag har längtat efter i minst 10 år.
Så. Jag var där och fick en ganska hård dom (dock väntad) vilket var att det krävs ganska mycket arbete innan tandställning kan komma på tal då jag har inflammation i tandköttet och början till tandlossning i underkäken.

Japp, så går det om man inte går till tandis på 7 år!

Imorgon har jag en ny tid hos en tandhygienist och om två veckor ska jag tillbaka till tandläkaren för att fixa en lagning som ramlat bort. Under tiden är det benhårt: Tandborstning, tandtråd, munskölj, fluortabletter och extratuggummi efter varje måltid.

Idag tatuerade jag min svåger Lars, vi ska göra en cover-up på detta mästerverk:


Hoho, denna gjorde han i Kosovo för massa herrans år sen...;) (eller så var det i Ungern, när han tjänstgjorde i Bosnien, se rättelse neden... Haha, fantastisk koll jag har!)


Första steget i förvandligen!

2 kommentarer:

  1. Rättelse: Gaddningen gjordes i Ungern, när jag tjänstgjorde i Bosnien. Tror det va 1997...
    Och äntligen blir jag av med den!
    Du är bäst!

    SvaraRadera
  2. Ojdå..=D Lite fel haha..
    Åh, tack vad glad jag blir!

    SvaraRadera