torsdag 8 april 2010

Dag 2

Jag fortsätter att vara sjuk och tyvärr har det blivit sämre=( Vilket bajs!

Sjuk eller inte, imorgon måste jag ta mig i kragen och gå till Fafnir och lämna av alla mina saker eftersom jag har två jobb nästa vecka. Jag har dessutom blivit uppringd av en Tatueringstidning som ville skriva en liten notis om att jag byter studio, jag blir så glad över all positiv respons jag får, både av kunder, kollegor, vänner och familj!

Mina arbetsprover som Peter ville ha är färdiga allihop, dock har min kamera och dator kommunikationsproblem så jag kan inte lägga upp dom här ännu, men jag ska så snart jag orkar ta mig iväg och köpa en ny sladd, håll uuuuuut!;)

På lördag ska jag träffa en kompis och kollega till mig, Simon (har försökt att länka till honom här i texten men av någon anledning går det inte så om ni vill kika på honom, www.fusionbodymod.com) och diskutera ett projekt, hoppas verkligen det blir av det var så länge sedan vi jobbade tillsammans så det vore himla kul! Simon i Rålis.

Åh, vad jag önskar att det snart är sådär varmt så man kan sitta i en park!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar