onsdag 28 april 2010

Löpträningen.

Går framåt! Igår sprang jag i 27 minuter utan avbrott, trots att det var efter en lång arbetsdag och jag hade skavsår i hålfoten.=) Det senare utvecklade sig till två stora blåsor så nu har jag plåstrat om mig själv med Compeed och givit mig själv springförbud t.o.m fredag, tråååååååkigt! Har sånt spring i benen just nu, antar att det blir så när något går bra.
På dagen tatuerade jag, två texter blev dagens skörd och på fredag ska jag göra ett lite större jobb på Mia (min stammis) på Fafnir, ska bli spännande har trots allt bara tatuerat där när jag varit där ensam.

Jag har slagit in fel kod för många gånger på min dosa som hör till mitt konto i Swedbank så igår gick jag dit och skulle fått den upplåst, utan att ta med mig själva dosan.. Nåja, tänkte jag och gick dit idag igen. Utan legitimation. Men guuuuuuuud!

Hej, jag är blooooond och kooooorkad...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar