måndag 26 april 2010

Hemma igen.

Ibland är jag bra puckad.
I fredags skrev jag ju att jag och Emil skulle gå och tar några öl, det var ett ljug. Det blev definitivt inte NÅGRA öl, mer åt ASMÅNGA öl-hållet.
Inte packade jag någon väska när jag kom hem heller utan istället ställde jag klockan på 06 och tänkte att jag fixar det på morgonen, så jag sov alltså i 4 timmar, packade väskan och fick ta en taxi till Cityterminalen, köpte frukost och åkte buss i 2 och ½ timme. Jag skrev på fejjan att jag var dödsbakis men det tror jag inte ett dugg på, jag var nog snarare full fortfarande!
Dessutom fick jag skäll av Peter för att jag tagit med hans lärling ut och supit när han skulle vara barnvakt åt Peters TRE barn dagen efter..haha!
Bussresan ägnade jag, Gallon (min nya kollega) och Katrin (Gallons flickvän) åt att försöka överträffa varandra i äckliga historier medan Robban och Peter sov som små grisar.
Efter att ha vilat lite så drog jag och Robban ner på stan och käkade på en väldigt mysig restaurang, St. George, och tog några öl. Sen shoppade vi lite (jag köpte som vanligt ett par skor, som som vanligt var för stora så nu måste jag lämna tillbaka dom), köpte världens bästa täckstift från Clinique! Helst vill jag använda det i hela ansiktet.
Väl på mässan var vi runt och hälsade på alla, drack mer öl och shoppade fina blommor till håret, en sjukt fin hatt, en Dita Von Teese-tavla och kläder och napp till lilla Maximus.
På kvällskvisten var det i vanlig ordning fest på Bishops Arms på Grand, väldigt trevligt men jag var ju så trött och dagen-efter så det var en lättnad att få släpa sig tillbaka till Scandic och somna, haha gud vad gammal jag är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar