tisdag 13 april 2010

Jävlar i havet!

Vilken helg, jag har varit heeelt slut i flera dagar och inte ens orkat kika in här.

Lördagens Redline blev så lyckat, vi började i Norsborg och gick ut hårt med 63 personer! Kan ni tänka er, haha.
Jag och Karin var med redan från början

Här är hela gänget utanför Norsborgs tunnelbana!

och min kompis Sanna (som jag förövrigt inte träffat sen i höstas, sååå kul att ses!) joinade oss i Alby. Redan där hade antalet deltagare stigit till över 100 personer!!!
Helt galet.
Träffade massor av gamla kompisar, en del jag inte sett på runt 10 år, så det var en hel del catching up. Många hade fått barn, flyttat, gift sig, rest en massa etc.
I Sätra stannade vi extra länge för där hade vi fått en schysst pris på öl och jäger (precis som vi behövde bådeoch..;) och dom drog igång dansgolvet så jag tror tamejfan alla dansade till slut!
Nästan hela gänget var troget med ända till Zinkensdamm då jag , Karin och Sanna gav upp. Då var vi hungriga, blåslagna (jag snubblade i en trappa och vrickade fot och knä..) och trötta så vi åt hamburgare och vinglade sedan hem.
Men helvete vad bra det var, jag är så glad och nöjd att jag var med!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar