torsdag 15 april 2010

Hemma en snabbis.

Imorse var jag på frukostmötet med Peter och vi skulle som sagt prata igenom allt inför att jag ska börja jobba på Fafnir. Det var ju inte direkt några konstigheter, vi är på samma våglängd så vi kunde sitta och skvallra lite istället haha!
Om en halvtimme ska jag börja röra mig hemifrån och möta upp Papsen i Liljeholmen, sen bär det av ut till huset i Norsborg och rensa garage.

Här sitter Pappa och försöker lista ut hur han ska vinna över mig och Robban i kortspel. (Vi var ute och seglade i en vecka förra sommaren, supermysigt!)

Efter frukostmötet så har jag varit på stan och köpt in saker till min arbetsplats samt ett par arbetskor, som var för stora! Piss och skit..=(
Men! Jag fick tag i andra fina saker, ska försöka fota och lägga upp dom när jag kommer hem från garagerensandet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar