fredag 9 april 2010

Fafnir.

Så!
Då har jag varit förbi på Fafnir och lämnat lite saker samt visat mina arbetsprover:
Ros i blod.


Kattkotte


Skallar (som inte är riktigt klara, lite mer färg och bakrund ska till)


Det var supertrevligt, fick kramar av dom allihopa och än en gång hälsade dom mig välkommen. Det är så man blir alldeles varm om hjärtat=)
Byggde lite bo i mitt rum, drack kaffe och satt och pratade i nån timme men sen kände jag av att jag inte alls är frisk än så jag fick gå hem och lägga mig i soffan med datorn igen.
Förresten! Peter berättade en så himla roligt grej, det hade ringt en kund som ville pierca sig häromdagen varpå han då berättade att jag snart ska börja hos dom. "Jaha, vad roligt", säger kunden, "henne har ju jag piercat mig hos förut!" Hon hade tydligen bott i närheten av förra studion men nu flyttat, haha, världen är bra liten.


Såhär glad blir Peter när han vet att han snart ska få rom&cola, hihi..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar