onsdag 14 april 2010

Tiden går snabbt!

Nästa helg ska jag och Robban åka på Svenska Tatueringsmässan i Norrköping,
det ska bli himla mysigt och lyxigt, jag ska nämligen inte jobba utan bara vara där som besökare! Det blir första gången och är jätteskönt så jag ska bara njuta av att hinna prata med folk, äta och dricka gott, kanske rentav ta en spabehandlig på hotellet..hihi.
Här är jag när jag blir tatuerad i Norrköping för 2 år sedan, 9 timmar satt jag FY FAN!

Imorgon ska jag och Peter (Fafnir) ha frukostmöte och prata ihop oss om allt som jag behöver veta innan jag börjar där. Efter det ska jag till Norsborg och rensa ut mina gamla saker, typ Barbiedockor och sånt haha, ur Pappas garage eftersom han äntligen har fått arslet ur och köpt en lägenhet på Lilla Essingen istället! Lite härligt, nu har vi jättenära till varandra.=)
Sen senare på kvällen ska jag ha möte med Karin från Flash Fighters, ang. samma sak som när jag hade möte med Simon för några dagar sedan;), och dricka en öl.
Har även tänkt pressa in lite andra småsaker emellan allt, fixa lite med min portfolio etc. Hu, vilken dag det kommer bli..
Det är dessutom bara 1 vecka och 1 månad kvar innan jag slutar..=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar