torsdag 22 april 2010

Tvättstuga.

Idag har jag gjort ett riktigt bra träningspass!
2 minutersintervaller, gå/jogg, i en timme och jag dog INTE, haha. Vilken skillnad det är på löpband och att springa ute dock, tiden stannar ju på löpband. Förmodligen av tristess.
Sprang i mina nya skor: Heeelt grymma! Tidigare har jag sprungit i typ 10 år gamla skor, dom bor numer i soprummet..

Igår köpte jag ett par nya arbetsskor:
Ibland är det svinbra att ha små fötter, hittade dessa på barnavdelningen för typ 200 spänn!


Köpte även ett halsband som jag ska ha på lördag på mässan: Till det ska jag ha svart pennkjol och en puderfärgad bustierliknande sak, samt kilklackskor.

Nu har jag tvättstuga, märkligt att både garderob och byråer är fulla trots världens största tvätthög..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar