måndag 19 april 2010

Måndag

Jäklar vad tiden går fort, har inte gjort ett inlägg på hela helgen utan att ens reflektera över det! (kanske inte är min grej det här att blogga haha.)

I fredags var jag och Robban ute och åt middag med hela Fafnircrewet. Naturligtvis hade dom en lurig plan på att supa mig under bordet men ICKE! Jag skulle ju jobba dagen efter så det gick sådär med deras planer haha.
Så på lördagen tatuerade jag på Fafnir för första gången, kändes toppen precis som att det var så det ska vara. Därefter käkade jag och Robban middag och tog en tidig kväll.
Igår var vi och köpte nya springskor till mig och en svinsnygg skinnjacka till Robban, efter det var vi och kollade på världens sötaste lilla tvåa på St. Eriksgatan. Vi blev heeelt kära i den men har enats om att det nog är för mycket jobb för oss (det är väldigt mycket vinklar och vrår, så en hel del platsbyggda möbler är ett måste) då båda två avskyr att renovera och snickra, tyvärr=(.
Så vi tröstade oss med en sen lunch och öl i solen på Nivå 22s uteservering tillsammans med Robbans arbetskamrat Bombarn, han är sjukt rolig, det hör man iofs nästan på smeknamnet..
Detta är hans Facebookbild, det säger ju allt! Haha.


Nu sitter jag och planerar för projektet jag skrivit om tidigare, som innefattar Simon. Skrev ju också att jag skulle prata med min gamla kollega Karin, det har jag gjort och till min glädje har hon också sagt ja! Här är jag och Karin på Svenska Tatueringsmässan i Norrköping för några år sedan.


Det kommer bli skitbra tror jag och snart ska jag skriva om det på bloggen, vill bara att allt ska vara helt klart först.
Nä, nu ska jag ta och fortsätta jobba lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar