onsdag 21 april 2010

Ordning.

Nu börjar bitarna, både inför att jag ska sluta och inför projektet, falla på plats och istället för att bara vara ett sjukt stressmoment så är det numera mest roligt!
Precis som det ska vara.=)
I helgen åker vi som sagt till Norrköping och nu har Robbans gulliga kompis Anna (väldigt fint namn måste jag säga) fixat finfina priser på rum åt mina nya Fafnirkollegor också, såå himla gulligt och snällt att hon orkat det, särskilt med tanke på att hon och hennes man Nilis nyligen blivit föräldrar Maximus, självklart är det en metalbebis.. ..det ser man ju på svansen;)

Liiite gullig! Snart ska vi få träffa honom och vi har redan anmält oss som barnvakter jag och Robban.

Imorgon är det ränna-runt-på-stan-i-ärenden-dag och fredag ska jag vara på Fafnir!
Funderar på att gå ut och ta en öl ikväll, men jag vet inte.. Vill vara helt pigg imorgon men samtidigt skulle det vara så skönt att sitta ner med några kompisar och bara ta några öl och snacka lite skit några timmar.
Hm, vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar