tisdag 29 maj 2012

80-talet är tillbaka!

80-talsfesten blev succé! Jag har sällan skrattat så mycket åt mig själv och alla andra=)

Jag och Robban mötte upp Ann och Jocke på Slussen där vi åkte buss tillsammans till Sussie som var födelsedagsbarnet, kan informera om att vi framkallade en hel del asgarv från våra medpassagerare.

Oh baby do you know that word, oh heaven is a place on earth! Jag och Robban, haha!

Jag och Ann, strax innan bowlingen. (Japp, klart vi bowlade det hör ju till! =)
Här väntar vi på bussen och tvingade en stackars teknikbefriad engelsman att fota oss.

Ja, ni fattar ju att vi hade kul och det är inte förrän idag som jag börjar återhämta mig någotsånär. Det kan iofs ha med att göra att det lilla djuret i söndags väckte mig kl 06.00 och skulle ut, samt 04.50 igår.
NOLLFYRAFEMTIO!
Vem är den här lilla odågan egentligen?!
Aspirerar hon på en karriär som snickare? (dom går väl upp tidigt?)
Igår kväll var jag gråtfärdig av trötthet och drog ner alla persienner och gjorde så mörkt jag bara kunde innan vi gick och la oss men hon tvättade glatt mitt huvud kl 06 i alla fall men då snoozade jag henne (lockar in henne under varmt och mysigt täcke.) och det lyckades iaf till 07.

Ibland sitter hon som en människa=)

Igår var jag med House of Shirts och provade t-shirts till damkollektionen och jag kan berätta att det kommer bli så jäkla bra det här, hög kvalité och riktigt snygga grejer.
Dels kommer det det ju vanliga damt-shirts men dom funderar också på att ta in en baskollektion som te.x dom här:

Såå snyggt, den här looken kommer jag att rippa rakt av.

Den här tröjan kommer jag ha i varje färg, ännu snyggare i verkligheten.

Kan bli problem det här med att jobba på Shock och för House of Shirts.
Hejdå lönen. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar