torsdag 3 maj 2012

Godmorgonhärfårniliterabatt!

Jäklar vad mycket bättre jag sov inatt! Lik förbannat gick dock Edith upp kl 06.00, fast nu var det Robban som fick gå ut med henne, det måste vara att det blir ljust tidigare.
Idag tog han dessutom med henne till jobbet, vansinnigt skönt att få vara lite själv ibland och så bra för idag ska jag rita like a crazy person tänkte jag.

Kollade om jag var i ketos nyss men inte ett spår. Så går det om man inte sköter kosten. (jag ballade ur och åt socker i tisdags, skyller på att jag var bakis och därför behövde en pizza.)

Här kommer förresten en hälsning från House of Shirts:

"Du har väl inte missat att alla vår vänner får 25% rabatt på sitt första köp? Oavsett om du köper en tröja eller fler :-) Rabattkoden hittar du på vår FB-sida!"



Trevligt! =D
http://www.houseofshirts.se/

Robban i en av deras tischor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar